07 October 2010

bOsan tul la

sebelum nk marah saya nk minta maaf kepada blOggers yg tlh memfolow saya tapi saya tidak memfolow balik....maaf dipinta....bukan saya eksyen & x sudi nk fOlow balik tapi biasalah...bila di ofis ni ko kena buat keje bukan ngular blOgwalking saje ye...so deme² telah memblOcking laman itu ini yg tiada kaitan dengan kerja...jadinya...apabila saya memview menggunakan IE inilah jadinya.....


(blog yg dipilih secara rawak termasuk blog ku sendiri...)

imej follower itu tidak muncul...tah kriteria apa yg buat deme² telah mmblocking folower x tau la...klu nk kata block shoutbox tu munasabah la jugak kan sbb itu kategori chatting...tahapehapelah deme² ni....

tapi jika guna mozilla firefox dapat view follower itu tapi ada error bila nk folow memfolow ini...




hadusss tensiOn sungguh...time line clear ni la xdapek nk buek apa...jadinya kita hanya berjalan² ke rumah² sahajalah sambil 'say hi' ke tuan rumah je ye....


so pc saya di opis ini ada 3 browser yg saya gunakan...iaitu :-



***Internet explorer hanya digunakan untuk log-in kerja saya iatu HRMIS yg mmg x pernah sudah....(apa itu HRMIS, org keje gOmen mesti familiar dgn ini kan...kamu² yg bukan gomen nnti saya ceritakan di lain entri...owwwhhh juga saya adalah Security level 2 HRMIS utk agensi)





** yg kedua adalah google Chrome yg saya gunakan hanya utk online FB sahaja....camne saya dapat akses FB di waktu kerja...biasalah kn manusia mana pernah ikut peraturan...ada je yg nk di lari simpang sedikit..huhuhu tapi pc saya hanya boleh buka menggunakan ini sahaja...nape xleh pki M.Firefox...leceh tul ada pengkelasan² browser ni...

kamu² yg sudi boleh la meng add saya di facebook...huhuhu kalu sudi....Faziela Noor adam



** & the last but not least adalah mozilla yg saya gemari utk manghapdet blog & blogwalking tapi x leh nk folow...saba je la....





tggulah nanti apabila netbOok sampai & streamyx sy telah diaktifkan barulah saya dapat membalas & memfolow anda² semua yg telah sudi memfolow saya....






2 comments:

  1. yey! gmbr aqeef n sha di sblh kanan blog da dihapdet! =)
    some more please.. =)

    ReplyDelete
  2. owh cik tom xtau plk prob tue..nape xpernah bgth direct pd cik tom..sorry ye...cik tom xpenah block..huhu..dan cik tom pun dh lupa follow sini xlg..tp cik tom xde mrh kl xfollow blk..hehe :)

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati