22 October 2010

happy berday my dear frenz


hari ni berday ini mak budak....dia sudah 30 thn hari ni, mari wish happy berday beramai2 kat dia sambil cakap...." pOmpuannnnn ko dh masuk alam 30 neyhhh.....tmbah anak cepat kang makin layu nnti kempunan nk dapat baby boy......3 dara ko tu je mana cukup, kna gak buat 1 hero utk sambung keturunan huhuhu...."


so kepada empunya nama khalimahton saadiah khalil (sedap nama ko), aku nk cakap selamat bertambah usia & selamat menjangkau ke alam 30-an, ko tggu 2 thn lagi aku jOin ko plk...hhaha...dan moga cepat tmbah lagi baby baru (klu boleh mesti boy) sebab boleh cepat tutup kilang, & moga ko happy di samping family tercinta, hasben yg hensem (of coz) & anak2....


(eh malu plk)












p/s : jgn lupa bawak baju anak ko yg dh x muat tu, ckp nk present kt gegurl aku....tggu ko dpt baby aku present bju ank aku kt ko plk...huhuhuhh










0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati