14 November 2010

Panas : gambar nabil bercium

hari ni ahad eaaa...gila malas nk update kan, hari ni aku bershopping dgn mak....

Ni bru balik nk bersenang lenang...tpi hati tak tenteram klu x jenguk blog 1 hari....

Bukak mana2 blog kang ada je crita panas ni....gambar nabil bercium dengan hape ke nama pompuan tu, qasya ke hape...

Kalau tengok kan dari gaya bentuk muka tu adalah gak iras2 nabil kan....tapi takkan tuan badan nak ngaku...nak mati ke....huhuhu

ntahlah lantok ko la nabil, ko sndiri carik penyakit kan, pndai la ko jawab....tapi kalau tu bkn gmbar ko, buat apa ko nk takut..ann annn annn....

Eh nak tengok ke pict dia....layan je kat blog ni.... aku pon tengok cni jer tadi....

Eh ada 1 lagi....ha lu pikir la sndiri

2 comments:

  1. nabil~~kena hentam habisan2 harinie~~ahaks~~

    lu pikiaq la sendiri nabil~~~

    NABIL LAYAN ARAK KA?

    ReplyDelete
  2. huhu..baru tgk melodi last week..irma da putus dgn nabil..sbb ni ke?

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati