29 April 2009

on da' selectiOn days (MAKSPEN Sport)




NETBALL pnye cerita



nk crita sket, hari jumaat mggu lps rmi2 g kluang, ada selectiOn utk sukan MAKSPEN bulan Jun nti..acara2 sukan mmg byk, kak die' ni mmg belagak 'diva' xmo main peluh2 & panas2...dia 4sure tgkap awal2 sukan OKU...huhuuh...main cOngkak...weh pe barang...& aku spt biasa netball la...



cuma selection kali ni ana 'babe jOin skali, nmpak je awek ni kntrol2 cun kat opis, skali dia dh pki kasut sukan dia, kuaq sore jntan, ganas habis rupanyer dak ni main...huhuhuh....tu la kpada yg mengata2 sblm ni "eh...!! ana nk main netball, bOleh ke...??" so korg sila bukak mata sket ea, cun2 gak, time sokan ganas la kan...bru pihak lawan gerun...ni korg tgk aksi ana, yg pnting pasang kuda2 tu tau....uuhhhhuuu...salute beb.....tara sangka la...sori dude gmbar kabur sbb di zoom & photographer nye adalah seorg yg tdk berpengalaman & tdk kreatif langsung....~~hhuhuh


Photo taken by : Kak 'Die (huh... kabur je...kot ye zOom pon)


tapi time tu mmg panas x hengat, main atas cOurt, simen...huh bahang dia xyh cakap...main dr pgi last brnti tghari, btol2 time tghari terpacak kat kpala, aku dah pnin kpala x hengat sbb panas, batuk plk lg, so utk ptg tu aku decide x mo main, sbb bukan ngade2 tpi kpala aku dh migrain tahap 10 (tahap yg kna mandi basah kpala sejuk2 pastu sapu minyak kapak & tdo), so pas anta budak2 netball dh arrange knderaan dorg sumer, aku jumpa coach a.k.a pengadil & pengurus bgtau aku nk `quit...waaa xpe la smpan je lg hasrat nk g makspen, kali kedua aku rugi, meh nk fleshbek - 2thn dulu, aku dh terpilih, tgh giat berlatih agak2 lg 1 bln game makspen, aku plk tarik diri sbb xciden(terpregnant plk-hhuhuhuh)....so thn ni pn melepas lg, ye r last main dulu je r, pastu peknen, branak, pastu makin gumOk (uuhhuh)...ni t'tba melompat je tros, mn x pancit kan...hurrmmm...bila aku quit ana pOn malas nk main gak la...dah dua2 x main...panas terik wei kat ctu, xsanggupppp.....mlm plk dak nOma & eira plk xmo main...hurmmm...gasak korang la...korg pnye badan tentu sndiri la kan...




keterangan gmbar : Pict sekitar selectiOn days...x dpt main MAKSPEN pn xpe la asalkan aku dapat rsa main netball dlm 1 team balik..huhhuuh

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati