23 June 2009


jOm BALI

ni aku nk citer 2 mmgu lepas pegi makan kat restoran jOm BALI, carrefour wangsa maju (lama giler perap entri ni bru nk kuar...huhuhuhhu)...time lunch azim plk off hr tuh, so smbil ajak dia teman gi post office sambil tu gi makan....decoratiOns dcini adalah agak2 menarik....ada la rupa2 bali tu kan, walau x sangat...



gmbar : siap ada bntal...ala2 cam santai la...aku poyo pegang nk posing jerk...
tah daki2 sapa lgi dok kesat kt bntal tu..yaarrkkkkssss...






gmbar : ini adalah nasi lemak bali...kira RJB chOice la...boleh tahan nmpak gmbar...cam banyak je nasik dia...kan main tggi ko susun..



gmbar : ni adalah prawn wantan sOup...yg aku order sbb aku mmg suka dgn wantan, baik goreng atau rebus...sgt deliciOus





gmbar : mcm biasa mesti pegi dengan azim...abih xkn nk dating ngan laki org plk kan...bek aku dating ngan laki aku...dia bayar...hahhaha...


gmbar : dah makan je...xyah nk borak2..tu yg azim makan ialah nasi goreng ayam...
ayam sangat besar 1 whole leg...pggil apa x tau...quarter kot...siap ada papadom lg...sangat banyak nasik dia...

sup itu adalah kepunyaan aku ler....(ye ke makan sup je)


gmbar : restoran ini telah di tag oleh JJCM series, TV3...tapi aku xtau pon sblm ni...time bayar baru nmpak dia gntung plaque ni kat belakang cashier...so snap sudah...







0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati