29 September 2010


masa untuk aqeef bermanja manja
weekend lepas kakak ku call utk ambik aleisya dok ngan dia...aku mmg ok je sbb kesian kan dia yg masih belum ada rezeki utk mndapatkan anak, walau kitorg kawen sama...dh almOst 4 years gak la...tpi rezeki blm ada lagi.....xpe korg jgn berhenti mencuba ye...

jadinya mlm minggu tersebut kitorg jalan bertiga sahaja....wehhh aku bukan kejam tau x bawak aleisya, kakak aku lagi mewahkan aleisya klu dok ngan dia bwk kesana sini, klu aleisya ngan aku alamatnya dok rumah je tau...huhuhuhu ;p


so aku berjalan ke Jusco AU setiawangsa je...bukan gi mana pon....time bertiga ni la masa utk aqeef bermanja...aqeef mmg manja giles ngan aku walau dh jadik abg....klu adik dia xde lg la dia suker...idok dia herannye....siap babai lagi time kakak aku nk gerak dah hari itu... "babai eisya, eisya x ikut, aqeef nk jalan..." hampehhh pnye abang...huhuh

motip berjalan ke jusco ctu sbb nk mkn wendy's...aku kn org² dok rumah jew..pegi keje balik keje....hehehehhe mnde² camni lmbat sket baru nk gi makan....


korg penah pegi ke...pe set yg best korg selalu makan...?????



aqeef dapat tOys suker la....makan pon xmau dah...




tah beger pe nama dia yg aku ambik...ada mushrOoms tuh....


ni mamat ni stat dh..time nk ambik gmbor dia mula la buat sengal...;p



test dulu fries dia...mmber aku ckp fries dia lgi sedap dari Mcd...tu yg suker nk gi try test...sekali sama je...sedap lagi fries KFC dude...


aqeef dh stat main mkn pon tamau dahh..ni yg buat mama dia nk hangen ngamuk 1 wendy's...


tgk dh sorok toys tu pon dia nk capai gak.....geram jew


pastu pandai pujuk aku...nk ambik ati... " tima kaseh mama ..."




mamat ni penggila segala ice cream & shake...so ni try vanilla....pastu dia muak last² campor ngan pepsi dia...baru cara nk mkn...




last² aqeef mkn gak walau sikit...tapi yg lebeh kepada main² mkn sos...see kat tgn tu xnak lepas buku yg dapat free dgn kids meal...hurrmmmmm




elok nk balik nmpak plk mascot KFC nih..aqeef punye larik kejar pi ctu pastu cakap...." hai fisshhhhh..."

hahaha....gila tergelak aku....ni bukan fish la sayang....chicken la....baru dia sebut balik ..hi chickennn...


aqeef....aqeeefff






tetiba teringat aleisya plk masa buat entri nih....masa aku snap pict ni tgh tggu kakak aku datang ambik dia la.....

oowwhhhh aleisya sudah 6 bulan skang ni...x sabau nk tggu dia merangkak & bertatih jalan....






p/s : **UPDATED** wendy's di Jusco AU dah tutup ye,harap maklong, 
kurang sambutan kot...


0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati