28 September 2010

thanx ana...

ini kejadian pada tepat 21 september 2010 sebenarnya iaitu pada berday aku (cite berday lagi...huhuhu)

time ni sebenarnya bukan budak ni nk belanja aku pn sebenarnya, tapi sbb kitorg gi ampang park dia nk carik ubat jeragat, so time nk makan aku tertinggal duit yg baru draw dalam handbag & kuar bawak wallet kosong tanpa sesesn pon duit...hahhaha (taktik sebenarnya)

ooo....aku yg syorkan ubat jeragat tu, sbb aku pn tgh pakai...


collagen series dari sendayu tinggi...muka aku kn berjeragat bijik² kecik tu, tapi dia berjeragat pesen lain.....so far aku baru try 2 minggu nmpak la menipis tu pon aku malas & kadang² skip pakai...(terlupa laaaa)


ok berbalik pada cerita sebenar.....so tmpat feberet ana ni klu nk gi mkn kat a.park ialah kedai laksa kat pintu masuk ampang park...








yg herannya, kedai ni sentiasa penuh dengan org...udah la kedai kecik....seat boleh berlaga dengan org belakang.......tah la nk kata sedap aku rasa biasa je...sedap lagi laksa kat pasar mlm....hehhehe.....


so disebabkan aku masih dalam mOod berpantang so aku hanya minum air suam je la....huuuhh



& makan nasik lemak...tolak la semua timun, kacang......



korg pernah ke mkn kat cni...best ke laksa dia...tapi mee kari dia ok la....





thanx sekali lagi kepada ana yg sudi meminjamkan duit utk makan tengahari time tu....


** muka org lapar..hahahhaha



tapi sampai skang aku x bayar sbb dh paham dah klu nk bayar kang...dak ni mesti cakap...ala x yah la..kira belanja berday ko...kang esok ko belanja aku plk....


dh phm sangat....ni la opis mate merangkap makan mate aku kat opis...luv u la laling.....kang esok aku belanja ko roti canai je....hahahahaa















2 comments:

  1. hi mush...pekabar....nok, akak suka lah asam laksa kedai tu...sedaplah...kalau masuk je pintu ampang park tu dah terbau dah laksa dia. mee kari dia pun sedap, chee chong fun pun sedap, apa lagi satu tu popia ke apa tuh...pun sedap...pendekata sumer sedap....hehehe....

    ReplyDelete
  2. hahahah....sy kureng sket la laksa dia kak, mcm manis sket...klu mee kari mmg siyOookkkk....

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati