15 November 2010

korang lunch apa tadi

segmen jalan² carik makan...hehehhe


masa untuk kembali bekerja semula, dh sudah lah time lunch dah habis, masa untuk bekerja jap lagi...eh tadik korang makan apa, pernah makan kat MZ darulnaim tak...kedai masakan kelantan, depan² dengan KL International Hotel kat chOw kit tu..

tadi aku ada keje sket kena mintak quotation kat hOtel² area situ untuk peserta kursus HRMIS 7-9 Disember nanti...so dOk tggu driver pejabat asyik takde...aku ajak la pakwe aku pegi survey, merempit sndiri je senang...nk harap orang ni payah...lagi terbengkalai kerja ada...

so, siap kerja tadi dah tengahari, alang² aku pun dah lama tak pegi makan kat sini, singgah je le


inilah dia...

gmbar ni bukan aku ambik ye...gOogle je tadi...



masuk² je kedai, tu dia berderet lauk pauk, ko pilih je...semua sedap²

gulai kawah, ayam percik...budu...syOkkkk





dalam banyak² lauk, tapi kitorang ambik ni je...takmo makan banyak² ..hehehe...ayam percik (terbaekkk) dengan budu + isi durian...gila lahhh...cuba try, mau esok datang lagik....

juga ulam ulaman, bagus untuk awet muda...heheheh...



tiga gambar kat atas tu, aku cilOk kat blog ni korang pi la terjah, banyak lagi lauk ada...


eh lapar balik plak bila tengok pict² ni...hehehe....nadia meh datang cni i belanje u lunch...huhu


2 comments:

  1. sedapnye.... banyaknya lauk. rambang mata nk pilih mana 1 ^^

    ReplyDelete
  2. heehhe...btul myra, mmg sedap, saya pon klu pegi rasa mcm nk ambik semua, rasa sikit²...heheheh

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati