25 September 2010

Manhattan Fish Market





u ol konpom pernah makan kat cni kan....3 hari lepas aku xtau nk dinner apa...so saje ajak azim makan kt luar...(kOnon nk celebrate berday aku yg hari tu mkn kek je).....


pikir nye pikir, baru aku teringat yg aku selalu teringin nk mkn kat cni bila selalu lalu je klu gi ampang park....

so azim ikut je sbb dia mmg x reti nk rancang pape pon....so sblm tu aku surf dulu online tgk menu dia (always do this..)....kang klu smpai sana terkulat2 nk mkn apa x tau....sempat gak aku cek status halal dia...bila dh konpom menu & ke halal' an restoran tu....kitorg gi yg terdekat la....Ampang Park nye outlet.....

time tu dh dekat 9 lebey...cstomer pn dh x ramai....elok duduk order....tdi dh try tgk2 menu smpai sana tros nk mkn bnda lain plk...


kunon muka serius memerah otak nk makan pe....







ingatkan nk order yg sharing....sekali tgk org sebelah nye dishes mak aiii ni bukan dua org ni 4 org tros kensel...lg pula mamat ni xleh mkn seafOod..(owwhhh nooo)


last2 azim order fish n chips + side order garlic rice, aku plk order flamming hut pekenda namanya pastu side order fried country mushrooms....sekali dtg mak oiiii aku rasa baik datang 4 org & order utk 2 org je....gila x habis...







aleisya pula time2 ni dia ngamuk nk soh dukung....





......sekali mkn mmg x habis pon, muak sebenarnya mkn byk2 neyhh...al sudah nya dua2 x habis...huhuhu...nk bungkus pon dh lunyai aku kerjakan...(pembaziran sungguh)







2 comments:

  1. hype sukemakan...mmg sedap tapi x bole makan banyak...cepat muak la...yg my dishes ok lagi sbb fish tu dia grilled, yg hubby pnye fish n chips mmg sah2 ikan dia goreng...Oooowwww cannot go...klu sikit baru sedap makan,,

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati