22 February 2011

Mush Review : Hot & Roll, kesedapan kuasa dua

hurm, kali ni mush nak kongsi kesedapan & kelazatan makanan yang bernama panas & gulung ini...hahahha...sebenarnya namanya ialah Hot & Roll, sekarang ni kat mana² dah ada kiosk ini, sebelum ni selalu la kalau masuk Cold & Storage kat KLCC tu selalunya aku akan menjeling je orang² yang beli mendalah yg sedap ni, tapi sbb keinginan nak menyinggah tu malu, so pendamkan je hasrat. Weekend lepas aku pi buat spek kat Wangsa Walk, (lenkali cerita), so time balik tu aqeef yang beria tarik tangan aku singgah kat kiosk Hot & Roll ni, dia cakap "mama aqeef lapar", pandai la ko ye...

so mau tak mau singgah la...mula mcm berkira² nak beli sbb semua pekerja yang memasak mendalah ni ialah bangsa asing iaitu Bangladesh, tapi bila tgk kebersihan & semua customer yang berator adalah orang melayu islam kita, so aku pun tawakal je lah.


Menu dia ada macam², kalau korang suka yang crispy, ambik lah yang crispy, kalau suka pratha ada lah pilihan, disebabkan husband ku suka pisang aku ambik banana crispy chocolate, tengok gmbar mmg setap sangat.


& untuk aqeef + aku (kongsilah konon) pilih Crunchy Peanut


banyak lagi pilihan, pilih lah sendiri..



meh tengok cara² deme buat perasa pisang..





dah siap, masa untuk ngap...ngap...ngap.....sekali gigit...makkk haihhhh....melelehhh...



sedapppppnyaaaa........yang pisang agak kureng sket, sebab bila dah sejuk dia lembik, tapi peanut ni dia punya rangup sampai habis still rangup lagi...& yang penting mendalah ni sangat besar, makan sorang takkan habis, aqeef sampai dah taknak dah sebab banyak sangat.

harga pun murah, RM4.90 - RM5.90 kalau tak silap, tapi mmg puas hati, kalau nak sekali dengan air RM6.90 kot camtu lah....

sebab kan sedap, malam tadi aku soh husband runner untuk beli tapau, hahahahha...tapi kali ni beli chicken & cheese plk, bila sampai rumah, potong stim sebab dah lembik, tapi kalau panas² & rangup mesti tak tido malam terbayang huhuhuh...


kalau korang nak tau lokasi terdekat boleh tengok kat website dia ni ha....hot & roll

2 comments:

  1. ffiirrssstt!!
    uih.. cam sedap jer tuh.. hehe..

    ReplyDelete
  2. jiji..kalo ko makan yang kat sg wang lagi best....ade beef peperoni, salsa chicken...yg ko makan ni, manis2 akue xsuke...kat sg wang...ade letak mayonise, cili powder.....syiok oooo

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati