26 October 2010

oowwhhhh perut saya sangat ketat...


kamu semua nk tau, apa yg saya hadiahkan utk perut saya masa lunch tadi.....





di sini la tempat nye.....SARA THAI KITCHEN, di kuantan dekat2 je dengan hotel kami duduk & pejabat kuantan.....pengarah negeri pahang sangat tawadduk & merendah diri....(pengarah negeri yg lain pon camtu ye) asal kami2 ni turun cni ada je bawak gi makan tmpat best2.....



kedai ni masakan dia semua sedap2 & femes (org kuantan sila jawab, ye ke)...sbb nye dh dua kali saya di bawa / dibelanja di kedai ini time makan lunch...(staf kuantan ni kaya2 ye)..huhuhuh kang belanje lah lagi...





tengok la...tengOk la.....gile sedapppp semuanya....



ini air kawan saya, bandung, 3 layer....manyak siyyookk wooo





air aku biasa2 je, ice lemOn tea, ye la air org kebanyakan...huhh




tOmyam, ikan kerapu masam manis, kailan ikan masin & kerabu sotong......




meh aku kasik clOse up sket kerabu sOtong....gila manis rasa isi sotong tu......fressshhh & yg penting tidak hanyerrrr






& ikan kerapu masam manis, ko nk tau aku ni penggila ikan, jadik klu dapat siakap / kerapu msk cenggini mmg sehingga menjilat dinding la org cakap...kena plk kerapu dia sangat rangup & freshhhh.....




sekali dh stat mkn semua x pndang kiri kanan dah...pengarah ke bos ke aku x kenal dah...hahahahahmkn sedap punyer pasal....ingat itu je yg di ordernya...sekali datang plk siakap masak stim....mak aiii ni pakej nk bg kembung ni perut aku.....rezeki jgn di tOlak dude....klu korg pon cOnfirm langgar diet....kannn




tgk la portion dia, sampai ke tulang pon still panas sbb bwh tu ada api....lagi tmbah sedappppp & berkrim lelemak aku....




siakap yg berjaya di tawan..tggal kepala je semua x larat nk perabih...heeee








alhamdulillahhh...sangat ketat dah perut aku...time kaseh bossss.....ni yg saya suker klu dtg pejabat kuantan.....semua baik atiiii.....heeee






nak balik tu ada plk lalu kedai jual sOuvenir nih...comel giler, nk singgah masuk dalam kita ni numpang org....sempat snap je la buat ngigau2 balik karang....









p/s : sekarang sy sangat ngantok kerana makan sgt banyak...nadia helpppp....tulOOnnn...dimanakah bantuan yg saya nk tu...bantuan utk mencairkan lemak...ahaakkkssss......








3 comments:

  1. hehhe..mush, sara thai kitchen memang femes kat kuantan ni..tak gi makan ikan bakar kat tjg lumpur ke..ajak member2 situ gi makan kat ikan bakar mok na..memang mabeles...

    ReplyDelete
  2. konpem lepas ni kena bg bantuan utk 3 bulan terus klu mcm gini gayanya..
    xpe, semoga berbahagia terlebih dulu.. kang balik, siap u! =)
    i kasi sapu besih kaw2..

    ReplyDelete
  3. jaja'Z mmg nk pegi tapi sbb tdi kitorg dh mkn cam beruang so mlm bos soh diet....hahahhahaa....

    nadia : tu la pasal, kang i balik kl i struggle la...kasik can la i berjimba makan x hengat dulu...heehee

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati