29 April 2010

entri lama, ehhee...aku beranak

aku nyer due kat buku 8hb mac....tapi oleh kerana badan aku dh mengembang xhengat & semakin malas nk bekoje..so apply la cuti beranak awal yg 14 hari tuh....1hb mac dh stat dok umah mengira hari2 bersalin...

tiap2 hari aku doa bia la hri ni bersalin, dh 2hb x beranak gak, 3hb xjugak...pastu gi nek treadmill kat rumah mak...exercise konon bg beranak cepat...4, 5, 6 hb pon xde sakit2 lagi...cam tension je rasa...last2 10hb mac aku gi hospital ampang dengan alasan baby kurang gerak, tpi mmg pon...mlm tu aku rasa baby aku cam x aktif & x gerak sangat, lgpon x ingat nk tanda kan cukup ke x 10 gerak...

siap cek doc tahan wad utk induce...2x ubat baru la beranak...kali ni pnye sakit xyah cakap r...aqeef dulu x sakit camni...sbb kali ni sakit sekejap & bukaan cepat...bru kna tolak masuk labOur rOom 10 minit dh bersalin...huiihhh ate ko bayang le camne cepat nye bukak tu kan..dri 5cm ke 10 tuh dlm masa 5 minit je...ate mau meraung aku, dgn doktor pelatih tu aku marah sbb sakit pnye pasal..hahhahaha


2.58am bersalin...dalam kul 4am gtu dh tolak masuk wad balik...terkejut dak2 katil lain tgk cepat nye aku beranak...aku pn x sangka...kuasa tuhan sapa leh sangkal kan...yg dulu Dia bg aku susah kali ni senang sket..

so kali ni baby gurl...Aleisya Fazryn..3.3kg...2.58am...12 mac 10..


gmbar : Aleisya Fazryn 1st pict, pas anto ke wad...


skang aku pon dh habis pantang...& aleisya pon dh semakin mmbesar...sebulan nek sekilo...bulan depan enjet lagi, naik lagi berat ko nanti...








0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati