14 July 2010

EMO tetiba....




nak tdooo...dh sangappp...tapi tetiba teringat aqeef & aleisya....kat babah dia sikit x ingat (tipu...) mama rindu laaaa....waaaa nk balikkk......


tadi, adik ipar ku call...aqeef nanges nk mama dia....sebak plk aku dgr sore dia nanges pggil nama aku..."nak mama, nk mama susu milo"....


.
.
.
.
.
.
.
.


pict ni mlm sebelum aku pegi kelantan...test baju aunty nadea bg kat aqeef...baju ammar...aqeef tetiba nk plk x pki seluar...selalunya dia akn malu & x selesa klu x pki suar...ini dari petang smpai ke mlm berspenda je... aqeef buat muka konon xheran la nk bergmbo...cuteee je



cover spenda dgn botol air...sib baik spenda kaler sama...




ni aleisya masa 1 bln lpas...klu x silap...aku sayu tgk gmbo ni...mcm merenung aku dgn sedeyyyy....rinduuuuuuuuuuuuuu


........hurmmm...isskkk...srrrOoootttt....waaaaaaaaaaaaaaaa







aku nk nangess...tapi dh dekat nk menitik dah ni pon....











(buat2 tarik selimut tutup muka)




























0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati