08 October 2012

Order Online DominO's Pizza : GPS Tracker nye pasal

Pabila kemalasan utk memasak melanda....


hari ni kepala agak dizzy skit, so bila blk rumah mOod memasak memang ke laut, nak sOh azim pi beli makanan dia pon tak blk keja lagi...so teringin nk makan domino's pizza...

kalau dominos pizza ni aku suka order online...pasai dia ada GPS Tracker..best tak best tak...

so tros on lappy yg dah berkurun tak online, **sbb klu blk rumah manjang mls, biasanya ngadap pc ni time opis hour je...**

log in laman web dominos www.dominos.com.my 

macam biasa of coz la korg kena log in, kalau takde acc lagi pi sign up, bukan susah mana pon, mcm sign up email baru, tak susah, dun worry, lps dah dapat confirmation di email korg, baru korg leh start log in & order sebanyak mana ko rang nak.. 

nk tau nape aku suka order dominos ni online, sbb dh bgtau tdi kan, dia ada GPS tracker..apakah itu??

ok once ko dah settle submit order, dah pilih apa pizza nak semua tu, dia akan bgi korg order ID, which incase kalau order korg tak sampai n korg nk wat report guna lah order ID tu kan...

GPS Tracker ni akan muncul lps ko dh dpt order ID tu lah...



nampak tak...mcm sekrang ni pizza aku tgh dalam proses masuk dalam sistem order dorg...kat situ dorg tulis order aku submit kul 6.31pm dan akan di deliver oleh dominos pizza : Setapak Branch, so dalam 30 minit order akan sampai....


ok kita tengok...jom track apa dorg tgh buat sekarang


 tak sampai 2 mnit aku tgk dorg dah stat prepare pizza aku order tu...





nahhh..ambik tak sampai 15 mnit je jam lappy aku tu kul 6.46pm dorg dh stat delivering...cepat tak cepat tak...



aku print screen ni time lappy aku 6.57pm, pizza aku dh selamat sampai, seeeee cepatnyeeee servis dorg kan...



last sekali dalam kul 7.09pm aku tgk kat GPS Tracker tu order dh complete, means si pizza despatch tu dah wat report order selamat dihantar, cam tulah kot...



ok..boleh makan, pizza panas2 dari ladang...utk dua regular pizza ni harga dia hanya RM29.70, setelah masuk gov tax, tapi yg best no charge utk delivery service, haaa best tak best tak, penjimatan berganda...







tapi kan kalau makan pizza mesti aku kena asingkan kerak dia camni, bukan sebab aku tak suka, tapiiiiii





si abang aqeef ni yg pelik makan pizza tang kerak je, bukan dia nk makan tang inti tu...appaaadaaaaaa...


untung la sapa kawen ngan abang aqeef esok2...xyah berebut2 makan pizza, bagi je kerak kat dia, tang inti leh habiskan sowang2...hahhahahah


p/s : eh pe lagi, pi lah order online....hhheheheheh

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati