30 May 2013

Affan sudah 3 bulan

hahaha...matik lah kekangan masa PLUS penyakit M menyerang utk update blog, jadinya sebulan satu entri, kihkihkih....

maybe lepas ni aku akn jdik kembali rajin sebab dah stat masuk kerja semula, kalau kat rumah memang tak dapat nak membuat kerja apatah bila berdekatan dengan affan, si kecip tu tau² je klu mama dia arOund dia, kuat btol deria bau dia tu, tau je mama dia ada & ofcoz la kerja nak mengempeng sesaje kan...


Si bulat affan sebelum di enjek, dok gelak²...


Hari ni dia dah 3 bulan, 1 minggu, 3 hari, hah baru je lepas kena enjek  semalam, meraung satu klinik dengar suara dia...mula² kemain suka bergelak tawa, lepas tu ngamok nak tdo, time kena enjet tros meraung, yezzaaaaa.... tapi affan hero kan, meraung 5 saat je, pastu dah diam sambung tdo. 


sian kaki bam bam dia kena enjek

Progress lain macam biasa, berat skrg 6kg, dah pandai gelak kalau di agah, terkekeh² dia ketawa, lps tu suka mengereng² kalau baring, haaa bagus exercise lebey sket bia cepat meniarap...





Sepenuhnya minum susu mama, alhamdulillah dimurahkan rezeki kali ni utk meyusu kn affan sepenuhnya, walau banyakkkkkk rintangan perit getir sepanjang nak menjayakan ekslusif breastfeeding ni, memang lah betol org kata nak BF ni semangat kena tinggi, ada la dua tiga kali aku hampir putus asa, tapi alhamdulillah kuatkan semangat gak... nanti² la aku cite kisah kejayaan aku memulakan langkah BF affan ni, sebabbbbb abang & kakak dia aku tak berjaya nak BF dorg kan...sobb sobbbss..

4 comments:

  1. comelnye affan...geram tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimi, thanx...antara 3 org ni affan la paling nampak bulat, heee

      Delete
  2. eh dh anak 3? muka muda belia je lg. seriuss :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. cha, saya dh 31 tahun, jgn terpedaya dgn pict² saya tu, semua tu teknik superimpose je, hehehhehe *maluu tekup muka ngan bantal**

      Delete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati