15 April 2014

Snack Tiap Petang

ehheheheheh...kalau petang² time lapar, korang kunyah apa, aku tiap hari kunyah mende ni....

Roti + JEM Strawberry...

hehehehhehe, biasa lah, ofis aku kan depan KLCC betul², jadinya jem ni dah jadik snack tiap petang, TAPIIIIIII petang ni...mmg gila kentang lah kan jem teruk camni, biasanya time bulan puasa je ...


katanya ada air naik kat depan nuhhh








Rumah aku bukan jauh no..depan tu je, kalau tak jem 10 minit dah sampai...huuuuu, tapi nk meredah nya, jalan yap kwan seng, jalan tun razak & masuk ke jalan semarak...humanggg aihhhh bercinta....


sudahnye berkampong la sekejap kat opis...


ko tgk jam, 19:20...sebelum affan ngamok carik aku abahnye awal² dah 3G konon² dapat tgk mama dlm phone pon  jadiklah, hehehehhe, tapi idok dia layan nye....leka main je....


ok hari ni ada alasan makan kat luar, hahaha sebab mama tak sempat nk masak, gituuuu kisahnyeeee... okbai dah azan, jom solat dulu sebelum cabut balik rumah....





3 comments:

  1. yelah kalau kat kl,jalan tak jem tak sah.. mesti jem punya .. lebih-lebih lagi hujan kan
    between sudi-sudikan lah singgah blog saya yg tak seberapa ..

    ReplyDelete
  2. Ofis laki aku pun kat KLCC patutla dia nak naik LRT je...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. susah gak kerja kawasan kl ni.. semak nak redah jem bagai T_________T"

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati