18 June 2014

Majlis Pernikahan Faiz & Zulaikha

Setelah hampir dua bulan berlalu majlisnya...ekekekkke...takpe saya bukan blogger fofular so tak perlu nak kejar update entry macam la ada readers setia menanti entri terkini kan...haha

Adik aku si Faiz tahun ni umurnya 28 tahun (kalau tak salah), ha sedang mekar la tuh kan untuk berumahtangga dah, wife nya Ika pon sebaya rasanya, eh ye ke, hehehhe... aku dulu kahwin umur 25thn, azim pulak of coz la 26 tahun kan... rasa macam dah tua benor tu umur 24 aku tak kahwin² lagi, tu yang mintak mak nak kahwin jugak tahun depannya, heheheh sib baik mak sokong... eh ni cite sapa ni sebenarnya...

Ha ok ok... kan entri lepas aku ada story kakak² busy buat preparation adik kan, so setel semua setup kat dewan, bergegas balik rumah mak kat ampang, untuk bersiap ke rumah pihak perempuan untuk Majlis Bernikah pulak...

Nak tunggu sorang² bersiap, ehehehehe macam biasalah kan, janji lepas maghrib dah semua ready, sampai ke isyak dah, baru gerak semua...

 Adik akak nak kawen dah, ooloolloo tak sedau adik akak dah besor...




 sampai rumah perempuan, aku port belakang sekali, sebab affan sedang nyenyak turu...




punya sedap tido, bising² pon tak sedar dah... angkat letak atas sofa pon sama, tak bangun gak..baik punya port kaki tu..






Antara hantaran dari pihak perempuan, yg mana digubah sangat cantik kan, nanti next nanti aku cite servis dari mana....
















lepas isyak imam pon sampai...start le isi dokumen segala bagai, wakilkan wali semua...








amboi kemain lebau sengih ye..






yeayyy selamat dah..






 biasa r kan, kalau takde drama bukan faiz namanya..






welcome to our family...big family, hahaha


pembawa dulang belah lelaki, abang² gagah perkasa










yeayy anak mak dah kahwin dah...


ha.. bagus² ambik berkat, cepat sket mama, mummy, ibu dapat anak buah lagi..





hiasan pelamin nikah, cun giles kan, fresh flower... wahhhhh cantikk sangatttt



ok tu je..haha kann nampak kan, aku xde idea, hahahhaha tahape hape entry aku...nanti lah next time cite pasal pelamin n deco segala bagai ni.....ni lah jadinya bila lama sangat tak asah bakat menulis...

okbai..
.
.
.
.
.

2 comments:

  1. Assalamualaikum kak, comelnya pengantin. lawa baju pengantin perempuan tu. hehehe barakallahumafikum buat pengantin~~~

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati