24 September 2009


dah stat kOje...


ingat nk masuk semalam tpi sbb mcm malas so hr ni la bru masuk opis....disebabkn nanny cuti, so terpaksa bawak aqeef gi opis....nenek dia kat muOr lagi, kemain serOnOt xmo balik kl lagik....klu x lama dh aku hmpuk aqeef bia nenek dia jaga...hahhahahahhaha


kat opis xde org pn, so tu yg aku xkesah nk bawak aqeef...dia pn kemain seronot lagikkk.....



gmbar : habis sumer kertas nk cOnteng...meja aku pn jadik mangsa...



gmbar : xmo dok atas kusi, x sampai nk tulis...nk naik meja je budak nih....




gmbar : dapat pensel & kertas kemain suker....



gmbar : keta kodok aunty shima jadik mangsa...




gmbar : penat main, isi minyak dulu...





gmbar : busan dok ofis turun bwh tgk ayak pancut...kusyukkkkk jewww






gmbar : kul 11 babah dia habis syif pagi, datang ye ambik aqeef....tukar turn jaga plk....




Disebab kan akulah bos kat opis so pe lagi....merayap Jalan² cari pasal jap...ajak pak cu dOi pi makan busatttt....





gmbar : mcm itik² berburakksss....dua² muncung pesalll...





gmbar : bukan ada org pn kat S.Recipe ni, tapi servis kemain lembap....aqeef nye burger smpai aku dh habis licin makan pn x smpai2 lagik, last2 aku kenselll...nasib ko la budak pndai2 la void bil yg dh punch tuhh....nasebbbbb






0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati