24 September 2009


Last day puasa

dalam sibuk² semua mereka² balik kampung last puasa, aku still kat kl lagi sbb azim koje...so mau x mau kna tggu mlm bru leh gerak balik muor, johor...rumah atuk...

thn ni giliran raya dengan family aku sbb thn lps aku dh raya dgn mentuhe kat pasir puteh, kelantan.....

raya thn ni semua balik johor, so aku pn ikut la sama.....

nk gerak siang panas & takut jalan jem...klu gerak malam raya w'pun jem boleh thn lagi, xle panas....so sempat lagi berbuka di

RESTORAN WONG SOLO, AYAM BAKAR PENYET....
Lokasi : Taman Dagang, Ampang....

sbb paiz nk open table aku ikut je...pe susah


gambar : aku x perasan plk team JJCM, TV3 ada dtg cni (sbb aku pn jarang tgk citer tuh)



gambar : menu kat cni mcm² & yg pnting semuanya masakan indon - jawa (nama pon pelik²)

gambar : nmpak itu pekerja punyer uniform, sgt stylo, ada gaya jawa..





gmbar : tempat makan sangat menarik, kitorg bOoked yg duduk bersila, syok skettt







0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati