06 March 2011

kejora dan bintang lagi

tolonggggggggg saya dah tak dapat berhenti melayan kejora dan bintang dalam youtube, rasa mcm nak layan sampai habis, riki punya riki rupanya episod akhir ialah episod 70 lebih, gila ko, aku baru layan episod ke 36 je sekarang,lama lah lagi nak habis nih....

disebab kan dah tak sabo nak tau apa kesudahan nya, hehehhe tros aku search episod yg terakhir, sekali ko tengokkkkkkkkkkkkkk...........







arrggghhhhhh erlangga kahwin sama janetttt...aku ngak suka...aku mencikkkk....

malas dah nak cerita korang tengok la sendiri...

1 comment:

  1. aduss ni yang malas tgk citer indon .. tenseen arr ..dah labanyak episode apstu kan org tu kwin gan org ni pastu x jadi cerai la apala... adusss.. tpi kejora dan bintang mmg layannzz lah..

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati