13 August 2012

Klip Video Yang Bisa Meruntun Jiwa

Hari ni dh masuk 12 minggu aku preknen, hampir ke 13 camtu...klu ikutkan dalam 3 bulan dh..



& malam tadi adalah kemabukan yg serius bila loya & muntah 2 kali dalam satu malam...rasanya baru2 ni dh kembali sihat dari morning sickness tapi xtau nape mlm tadi kemabukan menyerang kembali & aku tros flat..

terbatal tros aktiviti nk pergi menyopping baju raya aku plk mlm tdi...maybe siang semalam dh penat pusing2 cari baju anak2...

takpe lah yg penting baju anak2 dh setel...baju mak dia ni xdo pn xpo sbb just nk cri baju pregnant je..raya tahun ni takde nk beria sangat..baju ala2 kador je...pki baju2 lama yg still elok...

ehhh...lupa tajuk lain isi ke lain plk...hehhhehe

ni haaaa...klip video ni aku mmg suka sangat tgk, stat dari peknen leisya dok layan...suka sangat, syahdu bila tgk perkembangan baby dalam perut kita...dari persenyawaan sperm sampai lah saat melahirkan....


aqeef & leisya hari2 nk layan video ni...

aqeef : mama nk tgk baby dalam perut mama...

mama : nk tengok mcm mna, baby kan dalam perut..tgk pusat mama je lah

aqeef : ala yg baby mama dalam henpon mama tu..

mama : heeee aku paham dah saje nyakat....











lepas tu time layan video ni, mulut abang & leisya tak habis2 tanya...nape baby muka mcm ni, nape tangan dia kecik mcm ni, mama baby mama ni makan apa ni, mama nape baby ni nanges, sapa buat dia ( bila dh lahir ), pastu mama nape macam rupa pusat je, hahhahahah


macam2....tapi satu hal yg aku perasan, bila kita selalu tunjuk video2 mcm ni kat anak2 kecil ni dapat menyemai perasaan cinta & kasih sesama mereka & bakal baby dalam perut ni...sebab sambil2 dorg layan video ni, aku pn cakaplah tgk baby dalam perut mama tendang2, sakit mama, sian mama, abg & leisya pn dulu mcm tu...lps tu bgtau, tgk masa mama nk kuar baby ni, mama sakit sangat, abang & adik kna dengar cakap mama jgn nakal, jgn gadoh adik & abang... bla bla blaaaaa.... mcm tu....


& hasilnya, lepas je tgk video ni tros tido pelok2..sambil kiss2 sayang abang, sayang leisya....hahhahahah




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati