08 August 2010

Aleisya baru boleh meniarap

4 bulan 25 hari...hurmmm baru bOley meniarap...lmbat nye....abg dia dulu klu x silap aku dalam 3 bulan camtu kot dh meniarap ke sama je...aku pn x pasan...tapi blh kira lmbat gak la...sepupu ko dulu, si nayli 2 bln lebey dh meniarap...huhu...




Aleisya ni muka dia sejibik muka aku masa kecik...even pict ni sama style bergmbar mcm aku masa kecik dulu...ada masa aku gi rmh mak gOdek balik gmbar2 dulu msa kitorg kecik2...aleisya ni cmpur muka aku + timot (adik aku) + jeje (abg 2nd)...ada la sket2...tapi tdi pengasuh si nayli cakap muka aleisya mcm muka nayli masa kecikk...hurm manakan nk tumpah kuah ye x...klu dh muka2 jawa ni sejibik2....huhuhuh

owwwhhh...lupa ni aleisya xde kat rumah skang,mummy (kakak aku) dia jaga kat rawang...tu yg budak dua ni bersamarenda bergelak ketawa d rumah ni....klu x nk melompat pn aku x bagi sbb sian kat aleisya nk tdo....




gmbar
: mula2 kakak leley baru smpai baik je la main dua2...ni pastu dh gadohh...mula la mulut stereo aku nk menjerit...last2 dua2 kna dok baring tgk tv je hisap susu...kakakakkakahhh



pastu bangun main...gadoh lagi...main lagi...gadoh lagi...pastu aku dh x kOserrr.....

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati