22 April 2011

thanx babe...!!!

tengookkkkkk...mOod berbelOg dh datang dah....mana taknye...aku masih lagi dirindui...cehhh puuuiiiii perasan lebey...semalam publish cerita husband kan...so still ada la dua tiga kerat yg kOmen, ko ado?? kan...ckp dah, aku masih dirindui... lllaalalllaaa....




thanx Aden (apsal aku tak pernah tau link blOg ko, nape tak habaq klu tak lama i fOllow u tau),

azila (perggghhh kembang sekejap, u baca blog i azila, hidung kembang tak surut lagi smpai hari ni, thanx sudi singgah teratak buruk i nih ye..... ~~ eh korang tak tau ye, azila ni kan....wife dot dot dot

& akue, my BFF masa sekolah, kitorg dulu siap ada grOup Insane Spice...hahhahah yg ni nnti aku cerita kna kOrek gmbar masa sekolah...hahahhaha...hahahhah...hahhaha...kan takleh benti gelak dah...jOlie ko ada ambik tak gmbar² masa insane spice ber "if i lOve u mOre" dulu...hahahha...hahahahha, serius sekeping pun aku takde, klu ada ko scan ye..hhehe


ok..ok cukup kita bergelak ketawa, cuma nk jawab cOmment akue tu je, dia tnya husband dh ok ke, so far alhamdulillah...semuanya baik² aja kOk....dia admit dalam 19Mac camtu, seminggu lbh camtu dia kuar dah, kira dlm 27Mac tu semua dh baik² aja.....

dahhh....thanx semua yg mendOakan kesihatan my husband...wabak skrg ni dh mcm², kita kna berhati² k...jaga diri, jaga family, ingat org yang tersayangggggg


0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati