08 January 2013

Aqeef 2nd Day @ Tadika

hehehe entri hari yg kedua walau hari ni merupakan hari ke lima dah aqeef yg super excited tu pi school..Biasalah bila aku dah semakin memberat ni kemalasan menjadi²...lagi² skang ni buat apa pon sakit bawah perut ni, rasa mcm mau terkeluar je baby ni, so keje nye kalau kat rumah tu, nak baring je bermalas² an atas katil....zzzzzz


*oohh ok sambung cerita*, hari kedua aqeef pi school aku still cuti, sebab hari pertama aleisya tak ikut, so hari ni aku saje nak bawak leisya. Kalau nak diikutkan leisya lebih super excited bila dengar bab sekolah, masa daftar aqeef thn lepas, leisya yg melebih² *actually*, siap masuk kelas tarik kerusi dok sebelah nayli (kelas 5 Tahun that time)...seeee... pastu bila tanya cikgu boleh tak daftar aleisya, tapi sebab thn ni dia baru 3 tahun so cikgu tak terima, sbb dia kecik lagi, kalau 4 tahun ley consider dh....

Masa kelas dah bermula tau tak aleisya dok dimana....dalam kelas tepi pintu...dasar budak buangan dapat duduk di sudut² je, sian nengok aleisya, nak sangat dia tu gi school mcm abang dia, tapi apakan daya...

 *muka terkojut mama dia tetiba snap* 



Tak lama mana pon leisya dapat tengok abang dia belajar, sebab cikgu nak tutup pintu, aku plk tak koser nak dukung leisya yg debot 12kg tu panjat tingkap, mau terberanak aku kt situ...so lepas je dorang nyanyi² tu, aku pon ajak leisya pi breakfast...

 
 *muka pompuan peknen 8 bulan yg makin mengembang*sigh* tak bersyukur nehh



Lepas breakfast nak ajak dia balik tapi dia cakap nak gi school abang, uhhh matiklah, so nak pujuk dia, bawak la pi playground kat dalam pulapol tu, punya lah seronok, sebab dia ley conquer main sorang² semua mendalah kat situ...

 *SPOT Leisya*



 
main satu mainan 5 saat dia pi ke lain pulak, hahahha leisya leisya, sampai tak tau nk main yg mana, semua benda dia punya....




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati