08 January 2013

kami gaduh2 manja je...

hehehhe...korang pernah bertekak ngan husband?? of coz la kan, sedangkan lidah lagi tergigit...bertekak yang extreme ke yg manja ke korang je yg tau camne kan....

al-kisah ini terjadi apabila perebutan untuk meletakkan nama baby yang bakal lahir...ok aku reveal skang...InsyaAllah baby yg bakal keluar bulan depan ni ialah BABY BOBOIBOY..itu pon kalau dia tak bertukar jantina lah...sebab nye last scan yg doc bgtau boy adalah masa aku wat 4D scan dlu masa 23 minggu, klik la saya untuk baca... so tak pasti la either dia akan bertukar atau doc salah kiraan, wallahualam, kita serahkan semuanya pada Allah S.W.T...kalau ada rezeki boy terima je, klu gurl pon terima lah jugak...anak ku jua kan...


so petang tadi adalah aku saje2 sms azim bgtau nak letak nama apa baby nanti...setelah berbulan2 pikir nama, wal fenin wal kalut lah...haaa hambik kau jemah...takde bagi salam xde kata2 pembuka pelembut hati, abang ke sayang ke tros terjah sms azim :




"Arjuna Fahri bin Nik Ashraf Azim "


Budget nak anak nama2 kayangan, nama retisss la konon, hehehehehhe... sekali hampeh punya reply...




nama playboy ke bang ????


itu pon setelah di google sana sini, baru ku tau nama anak fynn jamal  rita rudaini pon ARJUNA....pergghhhh best kan nama tu, klasik sagat 




Sebelum ni aku ada bincang jugak nak letak nama Affan Fahri / Fakhri bin Nik Ashraf Azim, so dia dah tertarik dengan nama Affan...tu yg takleh terima nama Arjuna...*Sigh*





ehhehehhee....kitorang nye gadoh memang camni, walau ber 'AKU' 'KAU' walau ber 'GUA' 'LU' bagi kitorg manjaaaa sangat....hahahhahahahhah, mesti r kena ganaz kan...rockkkkk






Habis takat tu je lah sms nye, masih takde kata putus nama baby, biasalah klu sms aku tau azim tak kan serius, dia tu kena duduk bincang depan2 pandang mata dia tak berkelip baru lah kitorg akan berbincang dengan serius....


Ada gak aku tanya2 pndapat frenz kat wall...mcm biasalah, komen banyak main melebih2 dari komen membina, thanx korangggggg....











dahhhhh sampai ke sudah takde kata putus....takpe nanti dah lahir ada la nama yg seswai nanti, skang ni nak tdo.....dah sakit pinggang menaippp....

Zzzzzzzz...


1 comment:

  1. hihi....sama macam my auntie....siap beli buku nak bagi nama anak....laki dia cakap....abang tak kisah ponminah ke kesuma ke gayah ke...hihi

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati