13 August 2014

05-2205800

Assalamualaikum wbt....

hah kan, pe kejadah nye aku buat entri no telefon plak, ni bukan nombor promote ke hape..ni bukan nombor spadirumah ke, bukan nombor sedara mara aku nak buat kerja kawen ke, bukan bukan bukan....kisahnye sebab tiap hari aku akan dapat panggilan dari nombor ni, aku kalau nombor2 merapu ni malas nak angkat, kalau pasal kerja korang call je ofis kan senang...kalau no hp bole tahan lagi ye dak... kurang² leh msg tanya sapa.. 

Bila dah tensi hari² dapat, memang mendapat la ko, aku call balik asyik busy je...so aku google... hambik nombor astro kata dorang... tapi pelik apsal pulak 05 ?? tu saje la tu nak soh org jawab, ye lah kalau guna 03 sah² org tau nombor customer servis ke ja dah ye dak...

Kata dorang ni nombor nak promote Beyond, weh kat rumah aku dah siap PVR , nak promote apa lagi, ikut hati lama dah nak terminate kes boikot nye pasal, tapi terikat kontrak pulak.. tunggu  je lah, tapi yang bagusnya sebab aku dapat record rancangan 'Indahnya iman' channel Astro oasis tu, ubat utk affan dok diam, mama play je nanti affan tercanguk le depan tv tu.. mama leh wat keje ngan senang ati.. tu je gunanya astro ni..

So skang ni tiap kali je nombor ni naik aku tros reject, malas nak layan... haishhhhh tolong la ngertik, KEPADA TELEMARKETER ASTRO NI....kalau dah call x jawab, tak angkat, kena reject tu silalah faham orang taknak layan la tu haisshhhhhhh.. bosan leeerrrrrrr...








3 comments:

  1. hahhaha slalu sgt call aku .. ok lg sbb paham bahasa bila ckp kite bz .. pi plak tepon no laki aku pulak ...cerdik kan ... hahhaha
    lagi mencik org insuran asek la call .. tak paham bahasa ka ....
    aku ckp tak mau ... pastu siap suruh suruh xplain nape tak mau .. hey suka hati aku la ..sakit pulak hati kiteww

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum akak, heeee sheila pun tak suka angkat call nombor tak dikenali ni. hihiiii kalau terjawab pun, mesti cakap, nanti sy refer dengan suami dulu. atau tanya pasal payment, kena tanya suami dulu. hahhaha

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati