14 October 2014

Korang tak sudi nak terima hadiah ke

heheheh, Allahuakbar..lamanyaaaaaaa tak dapat bersiaran, rinduuuu kat korang semua, aku gagahkan diri untuk buat gak entri ni, sebab rasa macam hutang orang, tak reti nak bayar ke kan, ingat ke hari tu aku wat entri 20 Facts About Me, yang konon fofular tu, haha

Ok thanx utk yang sudi comment, yang sudi participate pon berbanyak thank youuuu, love uolss ketat² (dah xyah poyo diva)...ok camni...

kan aku soh korang tulis EMAIL...dah camne nih, semua tak layak aku bagi hadiah, HAHHAHA... ok aku tak sampai hati nak sekejam itu....


Ada 4 komen yang menjawab, yang lain komen suka suki...heee

My ex school mate, MrsPuex ni mmg rajin memblog, mencanak² traffic ngko skang kan... ok katanya aku nampak panas baran, oh my, mana ko tau, hahahha tapi muka je gangster, hati lembut mcm kapas kan... ok²kita gi next komen..





Ninie... cik adik manihhh yang baru bertunang ni rajin benor baca & godek blog aku, habis entri dia komen, hehehhehe... bab komen adik akak mmg setuju, hahahah tapi betul, aku mmg happy go lucky & cool, bila ada masalah aku selalu relaks je walau hati gabra la jugak, tapi aku ikut gerak ati, kalau hati aku rasa ok ok saja, makanya masalah itu akan ok, insyaAllah takkan ada apa² berlaku...tapi kalau hati aku berdegup kemain tandanya ada la something karang, macam tu.... pandai ninie, walau tak kenal pon akak tapi leh tau akak camne... itu menunjukkan ninie mmg study habis blog akak, kahkahkah...




watek ni, BFF aku dari zaman study kat poli shah alam dlu... katanya aku suka berahsia..sampai ati ko still tak kenal aku kan, bila masa aku suka berahsia pulak, hahahaha kan kita BFF till jannah, semua benda kita akan story each four kan... haha..kuat cemburu tu standard ar beb, aku mmg r jeles ngan badan ngko yg kerempeng tu.. Buweekkkk



yg keempat ni, blogger yang melompat datang dari entri ini , heheheh thanx Azean Azman sudi baca blog yg dah bersawang baru nak dibersihkan ni, kalau awok bole gelak baca entri itu maknanya sukses la, saya mmg pelawak, haha... betul² bab mak lawak tu mmg tak dinafikan, tapi lawak + laser la... & best dibuat kawan tu pon SETUJUUUU sangat, kahkahkah...



OK...dah kalau semua aku setuju ni cane...dalam 4 ni agak² sapa aku nak pilih, hehehehhe...


soooo dalam banyak² komen *banyak konon* aku PILIHHHHHHH


drum rollss pleaseeee...




"ba-dum-TSH"


..



..



..




..



..



..








ok, aku baik hati, aku nak bagi kat keempat empat pengkomen di atas, makna kata semua lah menang, gilak lah, rugi sapa tak join, leh dapat sample produk @spadirumah free... pergghhhh

SO, korang yang menang ni sila komen alamat email korang di bawah untuk aku mintak alamat hantar hadiah.... dah susah² sangat pe kata whatsapp je aku di talian 011-3302 0582 senang sent alamat tros.. ok ???


Jalan Lupa Like sekali page Spadirumah di FB yo...
Rajin Follow la IG : Spadirumah sekali ..xoxo..




2 comments:

  1. wahhhh gitu...dah lama tak godek blog akak semenjak gile cite korea....haha...so everynite i layan korea je....no blogwalking......hihi

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati