03 November 2010

auntie yg gagah...

SELAMAT PAGI RABU......

hari2 aku gi keje, rutin laluan aku ialah kuar dari pintu belakang kat golf pdrm tasek titiwangsa & nyusur tepi tasek smpi lah ke simpang nk ke pusrawi & kuar dari shell masuk ke jalan tun razak......

tiap2 hari tu la laluan aku sbb xmo redah jem kat jalan semarak klu aku kuar pntu depan....

tapi kn sekarang ni tiap2 pagi aku lalu, aku dh ada peneman, seorg auntie chinese, yg bagi aku maybe umo dalam lingkungan 40 an (klu ikut dari muka & badan) xtau plk la klu dia lg tua tapi fizikal muda sbb ari2 aku terserempak dia joging tiap pagi...




giler respect la auntie tu, mmg tahap jagOan la....cara dia berlari tu ada style...tangan dia akan goyang2 mcm buat xcersize utk tgn sambil berlari....

bagus la u auntie mengamalkan cara idup sihat, dh tua2 nnti tetap cergas....

aku dok pikir je aku yg muda ni apsal la payah nk gi jogging....hurmmm maybe dlm 1 bln lagi aku stat balik...(ye la aku kn bru je gugur hari tu)......













0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati