13 May 2009

berehat sebentar...

KEGILAAN YG MELAMPAU TERHADAP KUCING...MEEOOOWWW


masa on da wei balik kelate' hari tu kitorg sggah kat lipis, azim jumpa mmber dia, so smntara tu bfast la, yg nk crita ni, anak aku... kegilaan melampau terhadap kucing...


dia klu nmpk kucing dari jauh lagi dia dh mnjerit, suka benor klu nmpk, kat rmh nenek klate' dia ada la 2, 3 ekor kucing,klu aqeef balik je mesti kucing2 tu x naik atas rumah, semua fobia, dorg takot, sbb budak kecik ni pnyer mnjert je dh boleh bwat jntung kucing2 tu gugur....hahhahaha



ni...tgk je la...smpai camni skali nk ambk kucing tu...mcm la sampai tgn dia kan...







gambar : meeooowww...meh cni...meh kat abg meh..!!








gmbar : dak ni suker btol kat paksu dia,xleh berenggang...




gambar : ni kuey teow azim mkn, nmpak best kan...nyum2...tapi dia pnyer pedas,mak oiii....makcik lori cili tumpah ke tdi...wwuuusshhhhh...



gambar : kedai ni kebersihan dia Kategori B, ok la gak, kedai pekan, standard la...



gmbar : sudu/gapu pon bersih la...boleh la tu...




gambar : dh...kenyang...jOm sambung jalan...pasir puteh here i cOme...sibuk je dak tu nk dok depan

1 comment:

  1. sama ma cm si dia yang sukasangat ngan cat,..hihi

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati