29 May 2009

malam yg busann tahap gabannn....

burink nye, tiap2 mlm ni la rutin aku...balik keje ambik aqeef, lepak sat, sakat2 dia, pastu mandi sama2 (bogel2...hhahaha...***sshhhh), pastu bg dia mkn & aku pn makan (hahhha), pastu layan dia tgk tv....

** mana babah dia pnye crita kan, asyik mama & aqeef, klu korg nk tau..minggu ini & mggu seterusnya x tau smpai bila hanya aku & aqeef di rumah lepaking bersama, sbb nya babah asal habis keje tros g tgk keta dia kat bengkel, dh 4hari tersadai sbb enjin je...hurmmm...so selagi x siap selagi itu babah akan disana...

lepas makan, layan aqeef tgk macam2 aznil, dia mmg suka tgk uncle aznil, aku yg busan...pastu bila segment anak2 ku dia pon ikut menari sekali...gatal..
(aku x ajar ea...bukan salah ibu mengandOng ni, suka dengar musik sampai la budak kecik ni lahir...hahhaha)...... dah bape kali soh dia dok belakang, jgn dekat2 dgn tv, tapi nnti dia engsot buntut dia ke depan balik...hurmmm...



gmbar : tgk,klu blh masuk dlm tv tu,lama dah dia msuk...
**mama : aqeef, bakang cikit la, xyah nk smbung gen rabun mata ni..**




gmbar : tgk wat derk je aku cakap ea, meh close up pe yg dia dok bwt...



gmbar : smbil mkn rupanya, mcm tgk wayang plk ea, kna ada goset2...(pnjam ayat bapak aku)
** suka btol mkn roti, padahal td aku dh sumbat nasik...



gmbar =
**mama : cayang mam apa...ma nk cikit..dap nyer...**

tau apa dia cakap????
**aqeef : nanak....**

lork, aku salah tanya ke td...hahahhaha...




gmbar : pastu dia bwat derk kat aku balik...kusyuk layan uncle aznil dia...hampeh




lepas tu dh kenyang,dia pon dh gosok2 mata, aku kasik dia tdo, on air-cond bia dia sujuk pastu bia dia x kacau kejut aku mlm2 nk susu...

pastu aku pon buat keje2 & tugasan2 yg belum siap...huhuuhu

ngadap laptop...

gmbar : air itu harus ada, minum air masak mmbantu proses pelangsingan badan anda...hahahhaa
(dayen, i pnjam blog u jadik screen page laptop i) - bayar royalti cpt sbb tlg u prOmosi...ahahhaha)



pastu bi pn balik...pastu lg...

**babah : ma jOm tdo..**


huiiisshhh...sepantas kilat aku melompat atas katill...ahhahaha....sshhhhh**

2 comments:

  1. bile ye kami dpt g jln2 umah aqeef??

    ReplyDelete
  2. ganas noe ko ni kak..
    azim suke wild2,lompat2 atas katil cam ko eyh kak...
    hehe.
    notty la u nih.
    ahahahaaa

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati