06 July 2009

hari pertama di langkaweeee

petang tadi pas bangun tdo, perut kitorg buat lagu rock, tgk jam kul 6, ingat budget nk minum petang, last2 dh habis, turun dewan mkn, rupanya kul 6.30 dorg dah ready setup dinner...pe lagi...dh la lauk2 nya menyelerakan.. ana rusak diet aku...


gmbar : ini seksyen roti cicah gulai kawah..wal lahhhh...sangat malevess



gmbar : ini adalah seksyen makanan utama....menu kebiasaan adalah nasi



gmbar : ini pulak seksyen salad & manisan pncuci mulut




gmbar : yummyyy.....sangat sedap & menarik manisan yg ada...yg best skali manisan sagu santan...malevesss

gmbar : nama manisan ni ialah aku pon xtau, tapi sangat manis...mkn dua org dgn kak nurul pun x habis...



gmbar : ni kelas malam tadi, jz taklimat pengenalan jew...



gmbar : JHEOA site, aku dua org je wakil HRMIS, kelas malam aku pki jeans n tshirt...tibai jerkk


gmbar : ni la yg kitorg kna attend smpai khamis nih



gmbar : ni adalah kit kursus yg setiap org dapat...tgk kklw buat kursus, beg dia kemain cantek siap songket...



gmbar : ni pnceramah yg bertggungjawab dalam modul sumber manusia nih...org nya kecik cumel jew..nama cik apa tahh..hhuhuh lupa tadi..oooo dah ingat, cik nureen...




pastu cam biasa mesti ada minum2 then balik updated ni...pah tdo la..






0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati