27 July 2009

kemabukan yang terlampau

hahahahhaa....agak lama aku tdk meng 'updated' ini blog...semuanya kerana kemabukan terlmpau menyebabkan aku xde mOod, nk ngadap PC, buat keje apatah lagi...risau tul HRMIS ni x siap² lagi, dh la JHEOA ranking 3 terbawah corot dalam agensi KKLW...mammpuuusssssss.....

tolong la kemabukan ini sila pergi segera dari hidup aku...bg la aku can pregnant tnpa mabuk kali ni...letih la tiap² pagi muntah pahit tuh.....aarrrgggghhhhh....

redha je la......ini yg aku dh pilihhhhh.....bila tgk aqeef main sorang² sian plk, ni yg buat aku semangat nk bg dia adik cepat...kawan sepermainan...la sangattttt.......




1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati