08 July 2009

sepetang bershOppin' di langkawee

petang semalam lepas habis keje aku & sis nurul cam biasa, tahan teksi gi pekan window shOpping...kedai adalah sangat banyak & kitorg hanya survey je, jz beli barang sikit2 je la...coklat2 & baju blOuse yg mak kirim x beli lagi...

budget nk survey jeww..tapi lain plk jadinya...habih jugak duit aku....


gmbar : ni barang yg aku hangkut msa shopping...tah hape aku beli...jom punggah




gmbar : antara barang yg aku sebat masa window shopping semalam, baru jalan2 je nih...hari ni bru nk mmbeli sbnrnya tapi dh habis ratus2 gak...ni sumer sbb perfume tu...aarrggghhh aku tergoda dengan CD - dior Addict Shine...habis duit aku....pengepit bntuk sudu tu beli utk mak, minyak gamat nk agih2, brg2 make up aku pnye & bam aku punye gak..



lepas punggah barang...mandi...onlineee timmeeeee.....



0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati