04 July 2009

ber weekend di rumah..


lama dah rasanya aku x lepaking je kat rumah ujung2 mggu gini...so aku bgtau azim mggu ni xmo tdo rumah mak...kita ngulang jew...sbb aku nk bersantai smbil bergumbira dgn si kenit...

langsir yg dh lama siap mak jahit, bru hr ni aku pasang...pnye la sibuk noks siang malam ngan IRC...hehehhe(tu pon setelah diperli2 sama bunda ku....)

..............

cik saera : time x siap jahit lagi kemain paksa aku soh buat cepat, dah siap ko x gntung pon ea..

aku : ala lek r mak, kang org gntung la...bz la..huuhuh (alasan yg ringkas & padat)




mak aku mmg tukang jahit yg sangat2 aku kagumi, jahitan nye sangat kemas, & semua baju aku mak yg jahit, dari kecik smpai la dh jadik mak2 gak..hahhahah...smpai kitorg x bg mak pencen jahit sbb aku x jumpa lgi tailor yg jahit baju sedap pakai macam mak...

abih camno setiap kali cuba jahit baju dengan org lain mesti x best....

gmbar : ni langsir bilik aku....light adalah sangat terang...smpai ilang kaler sebenar..aku malas nk pki besi2 tu....pasal tu sok mak jahit simple..pki kawatt..hahah dasar malas



gmbar : ni langsir kat pintu dua2 bilik...


gmbar : ni langsir ruang tamu

gmbar : ni langsir kat guest roOm...mmg sangat nipis sbb aku nk biau bilik ni terang....

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati