06 January 2010

Bakal Bilal PULAPOL...huhuhuhu

balik kOje semalam mmg aku nk tergelak...time azan maghrib aku dok dalam bilik, tetiba dengar suara aqeef...aku pe lagi capai phOne trOs recOrd...

aqeef ikut azan kat TV tu...siap tangan naik kat telinga...klu ikutkan mmg geram je sbb dia dOk dekat² dgn TV smbil tgn dOk conteng² skrin tu...babah dia mmg pntang klu dia dekat ngan TV tu sbb nk ngelap cOp² jari dia satu hal...kemain susah nk ilang...tapi sbb aku mmg nk recOrd ku biarkan aje....

hehhehe.....serOnOk plk tgk dia ikut azan tu...tunjuk kat babah dia mula² mmg gelak pastu kna marah la, bukti depan mata tgn dOk cOnteng TV...hahahhaha....aqeef...aqeef...budak² sekarang ni mmg cepat ngikut kan....





0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati