30 January 2010

breakfast di pagi sabtu

bangun pagi tadi, tetiba tekak teringin mo makan roti bakar, pikir punye pikir tempat yg ingin dituju ialah Ol tOwn W.C, so yg terdekat dgn rumah kat jln yap kwan seng...heheheheh...sudah terbayang keenakan roti bakar ol town....

capai phOne sms hbby ... " jgn bli pape...kita make luar pg ni..."

ngeh2...tpi aku x bgtau ktner...kang dia byk bunyik...pagi ni dia keje tpi kejap je...change guard dari kul 7am - 7.15am jerk...


sampai2...order la dulu kan.....

gmbar : menu ada pelbagai, pilih je....aku avOid segala mee, pasal apa...pasal aku pnye pasal la...hehehhehe


gmbar : smntara order sampai, cam biasa budak kecik ni mmg x leh jumpa pen/pensel & kertas...ada je nk melakar....



gmbar : dua beranak ni ada je bnda nk buat....







order sampai ngap teros, x toleh belakang dah....


gmbar : air aku mmg terbaek dari ladang, mOcha white coffee sujuk....slluurrrppppp....



gmbar : org tua mmg kna minum kOpi panas je...air azim o.t.w.coffee hOt...



gmbar : inilah rOti bakar yg di idam2 kn itu, 2 set sudah, kang muntah plk mkn byk2....tpi kat cni kureng sikit rsa roti dia....



gmbar : menu tmbahan, nasi lemak rendang....(tmbahan tu x tahan)



gmbar : semua makan dh x nmpak org dah.....


gmbar : ini budak xleh dOk diam, kna marah tros senyap, duduk je....






dh kOnyang balik la pe lagi.....nk kmas rumah plk yg mcm tOngkang pecah dikerjakan aqeef....karang petang nk g rumah mak....


ariOoosss...





1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati