08 June 2009

aku pelakar inai...(boleh???)

mlm sblm menginai panten tu kan, mmber2 aku kat opis smpat plk hulur2 tgn soh aku conteng...dgn sukernya aku bwat sbb aku boleh sesuka ati celOreng tgn dOrang?..hahaha...korg bOleh???


gmbar : tu mulut itik yg sgt aku suka bwat.... (ada gaya pro x aku menconteng)



gmbar : ni kaki diana...huhuhuh













gmbar : aku sesuka ati la bg cOrak ni kat dia...tapi cantik gak kan, kan kan




gmbar : sib baik kaki ko putih, tu inai tu sbnrnya berwarna merah ati ye...
disebabkan flash ia mnjadi sebegitu warnanya........

gmbar2 lain aku smbung esok leh x, ngantOk giler...ni kul 3.20am...apsal la aku ske tdo lmbat skang....esok kan keje....waduhhhhhh


esok smbung lgi la....babai



++++++++++++++++++++++++++++++++


dh pagi...dh smpai opis, aku mls nk bukak entri baru, smbung kat cni jer....

pict bawah antara design2 yg aku celOreng kat tgn dorang.....







dah...cukup 4 tangan 1 kaki, aku dh longoh...


1 comment:

  1. kak jiji yg disayangi..
    nanti tolong coreng tgn nad plak yeee...
    nak buat kat jln tar tu kene bayo la...
    ngan kak jiji nad tau freeeee je kan?kan??

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati