12 June 2009

tea time....

slalu ptg2 balik keje ambik aqeef , harus bagi dia mkn dulu, sbb dia slalu tdo awal mlm2, klu x nnti esok pagi2 msti kejut aku nk mkn...

balik keje semalam singgah kat KFC ampang park, beli set snack plate, saje nk bg aqeef mkn whipped pOtato, ayam aku mkn...hhahaha


aqeef mmg sgt suka pd ini KFC whipped pOtato...tgk je le 'kegelejOhan' dia mkn, smpai dh masuk tgn2 dlm mangkuk tu, siap hirup, jilat tangan bagai....hahhahaha

like mama like sOn...ehh aku plk...


gmbar : mula2 sopan je la dia mkn...




gmbar : pastu dh stat x semenggah dah...









gmbar : ni lg la...Ya Allah anak sapa la ni,
aku suka bia dia mkn dgn cara dia, serOnok tgk..hahhaha


gmbar : pastu sempat bwat pOse gedik, hahahhahaha
i like very much this pict...
sungguh gatal kau ea


gmbar : dah2, minum cepat, nk mandi...nk maghrib dah
cOmot dah nih




Dah kenyang kan, kemas cepatttttttt,
gi buang kat tong shampah gi...

gud bOy...





ha...main la tOpi babah tu ,ma x tau kang abah marah...









camne nk marah, tgk dia senyum pn bwat aku cair...hahhaha



gmbar : sempat lg mkn biskut lg sblm mndi nih...td kan bru mkn wpd ptto je...
heee....anak sapa lg sekali nih..






pastu dh mandi kacau mama ber blOgging....
abih camno, ni pn nk ikut jejak mama ke, bertenet
tiap mlm smpai lebam...hahhaa




Dah...dahhh g tdo...





2 comments:

  1. budak2 eloklah mkn whipped potato tu..lembut n senang hadam..comot momot tu perkara biasa...he he he

    ReplyDelete
  2. mmg....bukan pasal tu sbnrnya....ank i dia smua bnda makan, kekadang risau gak...tkut perut xleh terima...hurmm apa suap sumer telan...

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati