09 June 2009

selit...menyelittt...

sori ni smbungan entri yg 'Pengasuh' vs 'Mbah WedOk' sebenarnya, aku lupa nk stOry...kan aku dok rmh mak aku seminggu sbb pengasuh aqeef cuti, so laman rumah mak tu simen kasar, aqeef ni pantang grill tebukak laju je dia turun...ni aku balik keje je dh berjanggut............dahi dh berparut...ganasssssss...

tu la mama dh bgtau jgn kuar kan...eeeeee...sian aqeef....dia jatuh muka tersembamm....aaarrggghhhh....aku x nk bayangkan....







malam tu bawak gak dia g care4, mak nk beli barang dapor.....
aqeef muka sebekkk je...ngantOokk





gmbar : sian aqeef kecik2 dh ada janggut




gmbar : ni masa gi IKEA sabtu lepas,luka janggut dh makin baik,
aku x sapu minyak apa pon sbb air liur dia mencesss....eeeee




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati