09 June 2009

i want nObOdy...nobOdy but yOu..........

ni kn saje nk bg kOrg hiburan lain selain gmbar2 aku yg malatOwp kan...huuhuhuh


ini adalah videO yg aku curik hasil dari singgah menyinggah di blOg sapa2 tah pada waktu 4.45 am pg td...

korg tau x aku tetido mlm td, aqeef tdo kul 10 aku pn ikut sama...sedar2 je sbb aqeef nk susu, gelabah...smer botOl dia x basuh lg...bangun dgn melOmpat bintang dari katil & basuh bOtol buat susu & gOsOk baju...tiba2 gatal nk on plk lappy ku ini...sah2 smpai pagi ni, trOs siap2 g keje kang......



so u ols layannnnn je...jgn byk bunyik


TAPI AWASSSS.................





Sila tengOk video yg pertama dulu ye....pastu dh habis bru tgk video ke 2...jgn gatal2 nk skip...lempang laju2 kang.............


(PC yg x dpt nk bukak yOu tube kat ofis sila guna ULTRASURF ye...
di ulangi ULTRASURF pahammmmmmmm)



video yg pertama ni, sharp btOl gerakan dOrg, 1 grup pnya tarian sama je, xde yg terkehel sikit ponnn....




OK...dah hafal kan tarian dorg,ni tgk video yg kedua plk....

Hahhahahaha....cant stOp laughing watching this...pg td aku budget lps nk gosok baju, tros nk tdo...last2 pnye la gelak smpai x jadi aku nk tdo balikkk......

ni cam macam2 aznil la....tOm tOm bak ke...










hahahahhahaa....lawak x?????








0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati