29 June 2009

keceriaan bertukar ke'meraungan...hahhaha




pada hari sabtu yg lepas aku telah mmbawa aqeef berjalan² ke kedai mainan utk membeli mOod dia..heheheh yg sebnrnya aku nk bwk dia gnting rmbut...dia ni plg x suka org pgg2 rmbut. lg² nk gunting...hurmm...



so sblm tu bawak la dia g main² ball dulu ke, so sampai je kat barber dia cam dah lain plk, masuk je kedai, cina tu dh stat pgg gunting aqeef pn stat melalak......


gmbar : korg tgk, babah dia daripada kna duduk tros kna bangun dukung dia, sepanjang gunting rmbut tu, menangis x habis²...aku mmg biar je sbb perangai dia mmg camtu, selagi x stop gunting selagi tu dia nangis...biarkan...


gmbar : dh siap gunting, senyap je, ko tgk tadi kemain melalak..ngengade....



gmbar : aqeef new lOoks, new hairstyle....nenek dia mmg nyampah klu tgk aku cacak² rmbut cucu dia...hahahha...blm atok dia tgk lgi, kuliah subuh aku kna...







1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati