25 September 2010

kisah berday lagi dan lagi dan lagi...heeee

masih lagi pasal berday yg x sudah2...(mcm glemer benor kan)....

so lepas je tiup2 lilin makan kek yg se ciput tu (besar2 pon bukan habis)..ada la aku bersnap serba sedikit....

yg lagi buat aku tersenyum lebaunye.....esok aku online facebook cam biasa....tgk kat wall....wahhhhhhhhh......gambar2 yg di snap tu...hbby ku edit jadikan berday wish bentuk video utk aku...lagu mmg lagu yg bukan lembik2.....sbb dia pn gila2 org nya....



mula la aku senyum lebau sampai ke telinga....hhehehhe...hoh la 1st time dude dia gini2...klu dulu2 aku je yg selalu buat video pape utk dia...time anniversary ke...skang ni azim (hubby ku) dh semakin maju setapak ke hadapan....xpe slow2....kita tgk apa plk perkembangan dia pasni... ;p

aku cuba upload vid ni kat youtube page aku, sbb nk ambik embed code nk tepek cni....tapi failed sokmo...so dh byk kali malas dah..& guna upload video yg blogspot ni jeh...bukan pe tkut slow loading plk...

video


cute kan...bg aku cute la....& klu korg nyampah sila la ambik plastik kuning yg mcm kat spital tu buang segala isi perut tuh...hehehhehe










0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati