07 September 2010


Misi bantuan Gaza

bole x klu pki tajuk camtu...hahahahha...apa taknya...korg tgk gmbar bawah ni...pe ce klu dh camni...







ini sebenarnya adalah keadaan di lobi opis ku, semalam geng puspanita JHEOA yg bertugas mengagihkan biskut ini call bgtau 1 lori akan datang utk bg biskut² ni, so setiap staff turun utk ambil....

igtkan dapat la sorg sekotak je...rupa² nya setiap org akan dapat 1 plastik merah yg ada berbalang² biskut itu, 1 kotak yg lebar mcm kotak dapur gas tu & 2 kotak kecik tu...ko bayang je la bape banyak sumbangan tu....




time ni ujan lebat giler...mula² semua kontrol ayu....tapi aku & ana pi lantak je....ala hujan lebat kat luar, yg kat lori tu tempias² je...bila memasing dh tgk aku & ana yg gamble yg lain baru hegeh² utk turut serta....



sampai jatuh² berterabor balang kueh tu sbb plastik ada yg koyak..pastu kutip la memasing...hahahahahah kelako aku tgk kn sorg²...


so hasil sumbangan yg aku sebat...huhuhuhu



yg ni lagi la siap berkotak²....






hasilnya...berkotak² kat meja aku ni...setiap org pn camtu....

lastnye ni akan aku pos ke kampung gak, hagih adek badek, sedara mara....korg yg rasa nk biskut free ni meh la contact aku...huhuhuhuhuhu last call smpai tgh mlm ni je ye....sbb nye esok dh cabut ke kmpung dah....byee...






owhh lupe, thn ni giliran beraya di kampong husband, Kampung Nara, Pasir Puteh & mak mentuhe ku berhajat mengadakan kenduri aqiqah utk aleisya
raya ketiga ni, ho la cucu perempuan pertama dia kn ...u ol yg dekat / berhampiran ctu...moh le singgah......hehhehehe





p/s : u ols mesti tertanya² sapa yg baik ati menyumbangkan sumbangan itu kan...huhuhuhuu...adalah seorg dermawan itu...(aku pn tatau sapa, tapi thanks a lot, bia sapa pn ko, moga ko lagi dimurahkan rezeki oleh Allah S.W.T)








0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati