25 September 2010

still dalam mOod berday... ;p

hhuhuhh....klu korg rasa muak, nk muntah pi setelkan dulu...kang dtg cni balik...sbb aku still lagi x habes2 nk bercerita pasal kisah berday ku....walau tika ini sudah 5 hari berlalu...


sebenarnya masa hari berday ku.....mmg aku ada terlintas utk mmberi hadiah @ saguhati @ cenderamata (x decide lagi nk bagi apa) kpd sapa2 org pertama yg wish @ alert dgn berday ku di FB


so.....org yg bertuah itu adalah..... Nora Abu Samah.... wuuu...tepuk tepuk...terima kaseh kerana alert dgn berday aku & krn online pd tgh malam bermula...21 sept 2010....

wish yg di olah di wall fb ku adalah pada 12.14 am.... kira awal gak la kan.....

japp...kita cerita sket pasal nora ni...dia adalah schOol mate aku masa di sekolah menengah taman seraya dulu....kitorg mmg kenal & keep in tOuch each other walau xde la rehat sama...dia kelas lain...aku geng2 baik, nerdy...ahahha...dia ketua gangster bhgian perempuan....aahahahhahahahahahha....

yg best nye...dia adalah sgt terer @ cekap @ tangkas bermain netball...(masa sekolah dulu aku sbnrnya sgt admire cara permainan dia..walau ko tgk badan dia yg begitu, jgn ko cerca ye...awasss....ajak gocoh la weh main netball..tgk team korg dpt x pegang bola...huhuhuu)

dia biasa main GA @ GS klu x silap....tgn dia mcm ada gam gajah tau....klu ko pass bola kat dia, dia konpom akan dapat tangkap....sebelah tangan je sambil kaki menari2...gila dasyattt....pastu klu bola dh ada kt tgn, x pernahnye x gOal, semua gOal belake....tapi time sekolah dulu la....skrg ni aku pn tatau perfomance dia camne...ye la dh beranak pinak ni...huuhuhu

klu x silap rasanya skrg ni pon ada lagi yg invite dia main netball....kira pemain import la...hahahhah gila dasyat ko nOra...


so adalah sekeping gmbar aku curik dari page ko....sorry ye klu ko mrh aku publish pict ko ni tnpa kebenaran ko bgtau ye...nnti sepantas kilat aku remOve....hehhehe ( tapi ok apa...dgn family ko skali aku glemerkan...huhuhu)



eh...pe yg korg sumer tgk smbil tersipu2 tuh....

itu la nora...ala yg kiri sekali tu, baju cream tu....semakin sehat ko skrg ye...bila nk buat team cOmeback....ajak aku tau....hhuhu tapi aku nk jadik defence je ye....bhgian serang menyerang ko bg julie & ila..heheheh




so nora...aku pn x decide lagi pe nk bg kat ko apa sbnrnya...susah2 kita jumpa borak2 makan2...karok je la.....bole?????












0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati