20 September 2010

usaha utk mengasingkan tido aqeef
 
aqeef hari ni genap 2 tahun 8 bulan....so saje gatal menerai konon nk asingkan dia tdo dgn mama & babah dia neyhhh...so dgn gigih walaupon still penat aku usahakan utk mengemas bilik sebelah yg juga bilik tetamu utk dijadikan bilik aqeef....ubah katil, barang2 sumer buat kedudukan lain....
 
bersama2 la kami memunggah, menyusun, mengator bagai sehingga selesai.... agak2 dalam kul 5 lebey gitu ambik la thOse kids kat rmh ngasuh, smpi je rumah aku soh aqeef tutup mata sbb nk tunjuk surprise kat dia...ek eleh aqeef plk pndai dia nk ambik ati aku buat2 tutup mata & bila aku soh bukak masa dlm bilik dia kn...kuar ayat ni..." waoooo.....cantiknyee mama ..." pandai ko ambik ati aku ea....(bagusssss ada talent) pastu aku pn bgtau la ni sekarang bilik aqeef katil aqeef yg ni meja tulis aqeef...so dia pon buat2 naik kerusi ambik Luna pencil colour dia & conteng sana cni...sambil mulut x habis2 lagi mmbebel dgn pujian...waoooo ni bilik aqeef...ada ayam, ada girraffe, ada tefai (butterfly) ada miaw (kucing) ada sumut...waoooo tu ada car plk ke mama...aku pon layan je la sbb nk bg dia seronok & mlm ni siap la ko tdo sorg...
 
 
seronok la konon...
mlm tu beria aqeef menulis atas meja...yg lebeh kepada menconteng sbnar nya....xpe pengenalan awal kepada buku & alat tulis, tapi jgn ko conteng dinding sudah.... 
 
 
nmpk x katun2 atas pale tu...aku lekat tggi2 sbb bia dia x dapat capai...klu x habis semua jahanam kena koyak....
sambil tu aku pn teman la dia dok dlm bilik tu smbil ber online.... sblm tdo aku soh dia baca doa tdo tapi dia bantai doa makan sbb 1 tu je yg dia tau pon...hahahhahah 
 
 

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati