04 October 2010

alamakkk...harus bertindak segera...

huhuhuhu.....nanges dulu....tsk tskk

masa pi enjet aleisya selasa lepas aku sempat menimbang dctu....& terima kaseh diucapkan kepada korg semua yg masak sedap2 masa open house kerana dalam masa seminggu berat aku boleh bertambah sebanyak 1 kg.......



x boleh jadik ini kerana apabila dibiarkan akan menjadi semakin parah....berapa berat i ??? oowwwww itu adalah secret, hahahhaha (maluuu)..... boley tak kalu aku nk buat contest teka berat berat saya....

hahahhahaa (ok akan difikirkan) bagus jugak...motivasi utk aku kurus...

nk beli weight scale camni la....kat k-for tu cam cap ayam je...baru test dh rosak....klu beli kat fitness nye kedai konpom mahal...korg ada ke w.scale yg digital cmni...korg beli kat ner yg murah & bagus.....






0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati