07 October 2010

memek muka anak² ku


baik aleisya maupon aqeef ada 1 memek muka baru yg dorg suker buat klu bergambar....



** aqeef fahmi




kalau dia xde mOod ko nk soh bergaya depan kamera, ni lah muka dia...tapi aku suka tul memek muka dia ni....dia akan buat mulut 'M' ...huhuhu ko agah la camne pon klu dh xde mOod tu jawab nye sorry la nk senyum.....






**aleisya fazryn

(itu aleisya dengan bOnda saya)


alhamdulillah so far ni dia x pernah la buat muka xde mOod kalau disuruh senyum time bergmbar....ye la kot kecik lagi x reti nk bermOody kn...xtau la besar sOk camno...huhuhu tapi so far ni aleisya yg aku tgk mmg senang nk senyum & bagi pose yg cun²....berkat aku menyabar & senyum sesaje masa peknen kot.....heeeeeee


& 1 lagi memek yg paling dia suker buat skrng ni, tundukkan sikit muka & buat mata bulat sambil kemam bibir...huhuhuhuhuh cute pulak aku tgk dia buat muka camtu....






ramai yg cakap muka aleisya macam aku sejibik masa kecik la....ada 1 pict aku masa kecik mmg seketul muka aku mcm aleisya...tapi tu pict time aku dh pndai duduk...nnti tggu dia dh pndai duduk aku jaja ye gmbar tu...kita kasik cOmpare sama ke x...............


(pantang nk ambik gmbar senyum je...)






0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati