08 October 2010

Selamat Hari Jumaat

huhuhu...ok tau ..hari jumaat dh nak habis pon, tapi aku baru terhegeh² nk bgtau kn...huhuhuhuhu biasanya time lunch di jumaat yg pjg ni u ols gi mana, klu area kl mesti jalan TAR, masjid India...huhuhu tapi aku biasanya KLCC la...xbeli apa pon tapi mesti nk window shOppin' je....

tapi di waktu rehat jumaat hari ini aku sgt kemalasan nak berjalan kemana², sbb nye aku nk lepak depan PC je ngadap blOg korg² yg best sambil menghapdet entri baru....

tetiba si ana datang....ajak makannnnnnnn..........


aarrrggghhhh tensiOn la..aku baru nk diet..hhehee...klu aku teman dia xkn aku tgk je kn...mesti la kan....dia xpe la kerempeng camtu...mknnnn je...aku ni cuba tgk dh tembam gilesssss.......x sukerrrrrr.....tapi bila ko dh ada kt kdai mkn tu korg boleh je ke tgk je apa yg kwn korg makan...aku??? konpom x bolehhh....hahahhahaha


so ana mkn mihun sup...dan aku plk....wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

roti cheese nan di NZ Restaurant sebelah opis i neyyhhh.....mmg terbaekkk....dalam pada xmo² mkn tu order gak cheese nan, bukan x ley order plain nan kan...pastu siap nk ada ayam tandOori pulak......mush ko dh melebihi had...




huurrmmmm....tapi itulah kan...what 2 say...dh habis licin masuk perut pon....

dan itulah dia dh mkn baru nk nyesal...apo guna ehhhh....cessssss




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati