01 October 2010

aqeef yg suka menolong a.k.a pensibukkk

aqeef ni klu aku buat apa sahaje mesti dia nk menolong menyibuk...konon gaya ringan tulang...aku tengah menyapu ke, aku nk basuh pinggan ke, masak ke, make-up nk kuar ke (bahaya neyyhhh) malah masa nk mandi sekalipun dia akan sibukkkk je nk ada sekali.....



masa ni aku tgh nk masak....dia dengar bunyi lesung aku tgh menumbuk....sibukkkk gak datang kacau...tggu la dh besar² sket nti sumer ma suruh aqeef yg buat, ma goyang kaki jer nnti.....(huhuuhuhuhuhu) nk tggu aleisya mmbesar mendara lmbat lagi...naseb la abang dia pn jadik la....pas ni jgn cakap aku mendera anak plk ye...


aqeefffffff meh sini lipat baju....




1 comment:

  1. ok la tue...kecik2 dah rajin..good boy...cm tang make up elakkan..hihi

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati