14 January 2011

Kereta Peronda Baru Polis di Raja Malaysia

huiii smartnya, macam polis US, huhuh....jenis cat pun mahal...Keluaran Naza Model Forte, kalau camni la gayanya tak dapek la keta² lumba mewah nak beraksi merempit atas jalanraya...sure kena potong punya....pastu siap kuar tangan, berenti tepi...berenti tepi...huhuhu









tapi hari tu baru gak je kuar Evo 10 ni, dah kuar lain pulak lagi...banyak duit kerajaan malaysia ni kan...hehhhe


5 comments:

  1. jangan dorang gunakan kete ni untuk kuar mengorat sudahhh...

    ReplyDelete
  2. smart! kalau mcm ni, nak saje2 buat jahat la sbb nak rase naik keta tu....heee

    ReplyDelete
  3. superb!! nak jadi polis gak la..tapi x ckup tinggi..hahaha

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati